نوشته شده توسط : علی پور

 طراحي سايت در مشهد شما خورۀ فیلم می‌باشید؟ یا این که آشتی دارید که خورۀ فیلم باشد؟ در حالتی‌که جزو جور دوم می‌باشید، پس خیلی خوش به حالتان! زیرا دوستتان همگی فیلم‌ها را تماشا می کند و صرفا کافی میباشد به وی بگویید «ممد فیلم خوب نو چی داری؟». ممد در کسری از ثانیه پاسخ میدهد: «فلشت رو بده» و به طور همزمان با اسکن کردن فیلم‌ها در نشانه گر آنان را معرفی می کند تا مطمئن شود با ذائقه دوست کهن‌اش سازگار میباشد. الگوریتم رنک برین گوگل، همین دوست شماست. صلح که هم می خواهد شما‌را بهتر بشناسد، هم فیلم‌ها را.

همانگونه که ممد ماجرا ما، فارغ از پرسیدن سوال‌های مازاد مراد دوستش را بدون نقص شعور می‌نماید، گوگل هم با الگوریتم رنک برین (Rank brain) و تطبیق عصبی (Neural matching) از یک عبارت کاوش گردیده هرچند غیر قابل درک، متوجه مراد استفاده کننده می‌گردد و شایسته ترین نتیجه ها مربوط به آن را اکران میدهد.

به دنبال ببینیم ممد، خیر ببخشید؛ الگوریتم رنک برین Rank brain چه میباشد و چطور میفهمد مراد شما از فیلم خوب تازه یعنی چه؟

پس از شعور الگوریتم رنک برین به سراغ پرسش‌های عمیق‌تری می رویم.

رنک برین چه تفاوتی با تطبیق عصبی (Neural Matching) دارااست؟
برای بهبود سکو از حیث رنک برین چه کارهایی می بایست کرد؟
اصل «یک کلیدواژه، یک محتوا» چه میشود؟
بهتر میباشد از ماجرا همین ممد عزیز آغاز کنیم تا الگوریتم رنک برین را بهتر بشناسیم.

توصیه فیلم هوشمند

چطور مَمد خورۀ فیلم شد؟
زمانی ممد نوباوه بود، اهالی دیوار به دیوارشان یک کلوپ کرایه فیلم بود. از آن فیلم‌های VHS که هنگامی می‌خواستی فیلم را از اولیه مشاهده کنی، بایستی دکمه توده شدن فیلم را می‌زدی و از شنیدن صدای ویژ دستگاه در اکنون نقطع ی عطف به دست آوردن کیف می‌کردی.
خانواده وی هم کلاً بشر‌های اهل فیلمی بودند و هیچ فیلمی را ندیده، رد نمی‌کردند. ممد حتی دوستانش را هم با فیلم پیدا می کرد؛ کافی بود از کسی بپرسد، از چه فیلمی خوشت می آید و در صورتی فیلم‌هایشان مشترک بود، بی تردید دوست می‌شدند.

در فیض ممد فارغ از این‌که روانشناسی خوانده باشد یا این که آزمایش شخصیت از کسی بگیرد، با پاره ای معاشرت و کلام قادر است، با اعتنا بالایی چندین فیلم خوب سفارش دهد.

ممد به چه شکل شایسته ترین توصیه فیلم را می دهد؟
در شرایطی‌که اکبر، دوست صمیمی ممد از وی بپرسد «فیلم خوب نو چی داری؟» این سؤال‌ها در مغز ممد پردازش‌ میشود:

اکبر به چه فیلمی می گوید خوب؟ کمدی؟ درام؟ اکشن؟
کدام فیلم‌ها را اکبر چشم میباشد؟
پایانی توشه کی اکبر همین سؤال را از اینجانب پرسید؟ یعنی منظورش از تازه چه چیزی است؟
مغز ممد با جستن پاسخ این سؤال‌ها و ادغام کردن حاصل، ۳ فیلم گزینه پسند اکبر را به وی سفارش می دهد. دفعه بعدی هم که اکبر و ممد با هم خارج میروند و در رابطه فیلم‌ها سخن می نمایند، ممد متوجه میگردد که اکبر از تماشای هر سه فیلم لذت برده میباشد، پس کارش برای سفارش فیلم‌های بعدی شل‌خیس میشود.

گوگل می خواهد جای ممد را در معاش شما بگیرد
همین اکنون در گوگل سرچ فرمایید best new movies و به حاصل نگاه نمائید. در ستون صفر (منزلت نتایجی که خویش گوگل ارائه می‌نماید) فیلم‌های برتر سال را میبینید و در جايگاه‌های بعدی هم مطالبی با تیتر شایسته ترین فیلم‌های سال یا این که ماه‌های اخیر را به شما نشان میدهد. یعنی گوگل قصد و مراد شما از به فعالیت بردن «نو» و «شایسته ترین» را در عبارت کاوش گردیده میفهمد.

حال این دفعه به جای عبارت گذشته «top new films» را سرچ فرمایید. نتیجه ها تغییر و تحول متعددی نداشت، خیر؟ تعجبی هم ندارد زیرا گوگل هم معنی بودن top و best و همین‌طور movie و film را میداند.

شاید هنوز حاصل عبارت شبیه کاوش گردیده در گویش فارسی به به عبارتی خیر گویش انگلیسی نباشد؛ البته مطمئن باشید در بقیه لهجه‌ها هم حاصل به همین صورت بهتر خواهند شد. زیرا الگوریتم گوگل با یادگیری ماشین در حالا حافظه به دست آوردن لهجه آدم‌ها میباشد. خب اکنون گذشته از این‌که به توضیح مفصل الگوریتم رنک برین برسیم، اولیه با یادگیری ماشین آشنا شویم.

یادگیری ماشین یعنی چه؟
یادگیری ماشین

یادگیری ماشین به گویش بی آلایش یعنی به‌جای این‌که تک‌تک مفاهیم جهان را با برنامه‌نویسی در دل قابل انعطاف‌افزارها یا این که الگوریتم‌ها جا دهیم، برنامه‌ای بسازیم که خودش بتواند مفاهیم را فهم نماید.

خط مش کهن این‌طور بود که با تایپ کردن صدها خط کد، الگوریتمی بسازیم که در قابل انعطاف‌افزار بتواند تصویر یک سیب را تشخیص دهد؛ ولی حال با یادگیری ماشین، تصاویر هزاران سیب‌، موز، آلبالو، پرتغال و هندوانه را به قابل انعطاف‌افزار میدهند تا خودش مثل کودک انسان حافظه بگیرد و الکی وقت ما‌را هم نگیرد. قابل انعطاف‌افزار یا این که به عبارتی ماشین بعداز گونه‌بندی تصاویر، به هر کدام یک اسم خیالی یا این که عدد میدهد. سیب ۱، موز ۲ و... اکنون ما به‌جای ۱ می‌نویسیم سیب؛ به انتها رسید.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد در سالهای اخیر نقش تارنما ها بر روی کسب عمل های گوناگون بسیار تاثیر گذار بوده میباشد. طراحی وب سایت هر روز تخت گاز در درحال حاضر تغییر تحول میباشد. درین نوشته‌علمی می‌خواهیم تا شما با تارنما های ریسپانسیو و اهمیت آنها آشنا کنیم.

در‌این نوشته‌ی علمی کارایی داریم تارنما ریسپانسیو یا این که برخورد گرا را معرفی کنیم، آن‌گاه عوارض نیاز به‌این معنا را شرح می‌دهیم.

برای اینکه این معنی را بهتر ادراک فرمایید بایستی بدانید واژه و کلمه ی ریسپانسیو (responsive) به معنای “برخورد گرا” یا این که “پاسخ گو” می‌باشد. مفاهیم طراحی وب سایت هر روز به‌سرعت در اکنون تغییر‌و تحول میباشد. ایده های نو، حرفه آوری ها، سیستم برهان های توسعه و گسترش دهنده، SDK ها برای امداد به طراحان و گسترش دهندگان در سراسر دنیا بوجود میایند. توسعه و گسترش سایت ریسپانسیو یکی مفاهیمی میباشد که تا به امروز در رابطه آن صحبت بیان شده! تمام صاحبان سایت ها، طراحان اینترنت و طراحان گرافیک بدین معنا پباده سازی شگفت انگیز عشق و علاقه مند می باشند. ریسپانسیو به‌این مضمون‌ میباشد که در‌حالتی که کاغذ را در یک لپ تاپ، تبلت یا این که موبایل هوشمند (smartphone) و یک کامپیوتر خانگی ملاحظه کنید، در هرمورد از این دستگاه ها گونه اکران متفاوتی از کاغذ را مشاهده خواهید کرد و ورقه برای هریک از دستگاه ها صورت مخصوص به شخصی را بخود می‌گیرد و نسبت به سایز و resolution برگه در هریک از دستگاه های نام برده صورت خاصی بخود میگیرد.

این یک سپرده گذاری عالی برای یک مالک کسب و فعالیت میباشد، چون وی خیر صرفا پول را در آینده صرفه جویی می نماید، بلکه تارنما وی از یک وبسایت عادی به یک وبسایت ریسپانسیو تبدیل خواهد شد. عارضه ها پایین توضیح میدهد که چرا تارنما ریسپانسیو یک سپرده گذاری عالی برای کسب و فعالیت شماست.

تارنما ریسپانسیو

1 این طراحی وب New Age میباشد
در یک ده سال پیش یک ورقه اینترنت بی آلایش با کدهای HTML نوشته می شد و در تعدادی سال پیشین، تغییرات سریع در این باره کلیه مارا متحیر کرده و ما شرایط فعلی در بعد از ظهر وبسایتهای ریسپانسیو هستیم! ساخت وب سایت ریسپانسیو یکی‌از مهم‌ترین مفاهیم امروزی در عرصه توسعه و گسترش اینترنت میباشد. این مضمون‌ بطور کلی در رابطه پیشرفت های آینده ی سایت ها کلام می نماید. بنابراین وبسایت ها با این معنا برای دستگاه های متعدد طولانی تر فراهم و در دسترس هستند.

2 کلیه چیز در رابطه شایسته ترین UX میباشد
هر مالک اینترنت سایتی می‌خواهد تجربه بازدید یوزرها خویش را بی نیاز نماید. وی میخواهد مخاطبان را با رابط کاربری که ارائه می‌دهد راضی نماید. سایت های ریسپانسیو خیلی ریلکس و سریع یک تجربه شگفت انگیز از بازدید وبسایت را برای استفاده کننده ارائه میدهند. خیلی مهم نیست که آیا بازدید کننده دسترسی به اینترنت را از دسکتاپ خویش، لپ تاپ، تب لت یا این که حتی گوشی خویش داراست - وی در هنگام گشت و گذار در تارنما حس نیکی خواهد داشت.

نوشته‌علمی دارای ربط: نحوه های تازه پباده سازی UI وب سایت در سال 2019

3 این به شما در پیشبرد رقابت امداد خواهد کرد
چه کسی نمیخواهد در تجارت های اینترنتی پیش برود و از رقبای خویش پیشی بگیرد؟ اکنون تمام شرکت ها پیشرو عشق مند به بسط وبسایت ها با امکان ریسپانسیو می باشند. در‌حالتی که می‌خواهید با رقابت ادامه دهید، می بایست دارایی خودتان را بگونه ای فراهم فرمائید که طرح اینترنت سایتتان امکان ریسپانسیو را داشته باشد. این خویش یک دسته سپرده گذاری در استراتژی کسب و عمل شما است!

4 ساخت وب سایت ریسپانسیو، جهت معمولی خیس کردن چیزها
اکثر طراحان میگویند که تارنما های ریسپانسیو برای اشخاص تنبل تشکیل‌شده اند. این سایت ها نسبتا بی آلایش و سهل و آسان برای رئیس می باشند. با یک وبسایت ریسپانسیو، شما ناچار نیستید تارنما های متعدد با سایز های گوناگون برای دستگاه های گوشی برنامه نویسی فرمائید. شما میتوانید در یک پلت فرم عمل فرمائید و تعدادی چیزها را فارغ از هیچ مشکلی آپدیت نگه دارید. به نحوی که یک وب سایت ریسپانسیو سبب می گردد معاش برای یک صاحب تارنما سهل وآسان خیس شود. مدیر و عمل کردن با این سایت ها نیز بسیار معمولی میباشد. شما صرفا به پی بردن اصول نخستین برای اجرا و عیب یابی نیاز دارید.

 

5 امروزه این امکان جز مخارج اثر گذار به حساب میآید
برخی از صاحبان وب سایت ها این را یک خصوصیت پرهزینه می‌دانند و در نصیب برنامه های توسعه و گسترش ای خویش قرار می دهند؛ با این اکنون، لحاظ اشخاصی که فعلا وبسایت ریسپانسیو خویش را فعال‌سازی کرده اند از خصوصیت متفاوتی سود کرده اند. آن ها می‌گویند ممکن میباشد پول مقداری برای سپرده گذاری برای استخدام یک طراح کارشناس صرف نمایند، ولی این تارنما ها در مخارج حقیقی وواقعی بسیار صرفه جویی کرده اند. در عین اکنون به شما یاری می‌نمایند تا مقدار قابل توجهی از مخارج تعمیر و محافظت را ذخیره نمائید. به همین ادله میباشد که آن را تحت عنوان یکی‌از ارزان ارزش ترین مورد های بسط امروز در حیث گرفته اند!

6 انگیزه قرار دادن همگی جامعه ها مخاطبین
در چندین سال قبل، تعداد کاربرانی که از روش دستگاه موبایل به وب دسترسی داشته اند، دو برابر شده‌است. گزارش از B3 Multimedia نشان می‌دهد که در ماه دسامبر 2013 صرفا 55 درصد از یوزرها وب از دسکتاپ استعمال می کردند و سایر از تلفن همراه های هوشمند، تبلت ها و بقیه دستگاه های گوشی به کار گیری می کردند. در حالیکه نمایش در سال 2010 بسیار متعدد بود، هنگامی که نسبتاً 93 درصد یوزرها از دسکتاپ استعمال می کردند. مراحل روزافزون محاسبات گوشی سبب گردیده بود که مدیران اینترنت (سرمایه گذاران) اعتنا خاصی به انگیزه قرار دادن مخاطبین را داشته باشند. این بدون شک ساخت وب سایت ریسپانسیو (RWD) را تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین آیتم های سپرده گذاری اینترنت امروز تلقی می‌گردد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد محتوا بدون شکً عامل اساسي فعال سازي يك وبسایت سوق دهي كاربراني به سايت مي باشد كه در‌پي محتواي گزینه نظرشان مي‌باشند . يك محتواي اختصاصی به فرد، موءثر، خلاقانه و ديدني مي باشد . كپي محتوا از اینترنت سايت‌هاي ديگر علاوه بر اينكه رضايت يوزرها را جلب نمي‌نمايد، تحت عنوان يك دلیل منفي نيز در سکو‌دهي موتورهاي کاوش در حيث گرفته مي‌گردد . طراحي اینترنت در مشهدواجب مي‌باشد كه بروزرساني محتواي وبسايت به فيس منظم طي زمانه‌هاي هنگامي معین فیس پذيرد . پويايي يكي‌از دلایل پيروزي اینترنت سايت شما مي‌تواند باشد . 

سرعت توشه گذاري اين فاكتور هم در كارآمدي وب سایت بسيار بسيار اهميت دارد . كاربران تمايل دارا‌هستند اینترنت سايت زمينه نظرشان پياله كمتر از 5 ثانيه بارگزاري شود . در شرايطي كه بيشتراز اين به طول بينجامد حتي ممكن میباشد استعمال كننده از تماشاي اینترنت سايت شما منصرف شود و هرچقدر نيز ظاهر و مطالب سايت زمينه پسند به کار گیری كننده باشد، باز نيز تفاوتي نتيجه ها نخواهد شد .
آپتايم يكي‌از دلايل خط مش‌اندازي وب سایت اين مي‌باشد كه به طور حضوري نميتوان در همگي ساعتها شبانه‌روز و هفت روز هفته با به کار گیری كننده درباره بود . اما وب سایت اين امكان را آماده مي كند تا سواي محدوديت مكاني و زماني بتوانيد با يوزرها خویش درباره باشيد . مراد از آپتايم وقتي ميباشد كه اینترنت سايت شما بر روي اینترنت براي همگي در دسترس ميباشد . يك وبسايت خوب آپتايمي نزدیک به صد در صد دارااست . يك لحظه در دسترس نبودن سايت شما می تواند به اندازه حيف كردن يكسري مشتري به ضرر و زیان شما تمام شود .
بهينه سازي مراد از سئو، بهینه‌سازي يك اینترنت سايت براي موتورهاي کاوش می باشد . بهنيه‌سازي يك وبسايت براي موتورهاي کاوش يك سرمايه‌گذاري کم‌هزينه و و فراوان پربازخورد ميباشد . عامل ها زيادي در بهبود سئوي يك وبسايت تاثيرگذارند . كليه مورد ها بیان شده هم در فيس درستي کارایی ميتوانند سبب بهبود سئوي اینترنت سايت شوند . از در بين دست اندركاران روايت گردیده محتوا، آپتايم و سرعت بار گذاری سايت، بسيار بر بهينه سازي تاثيرگذارند .
قرارگرفتن کلمه و واژه و كلمه اصلي وبسايت شما در ورقه اوليه موتورهاي كاوش موفقیت سایت شما را تضمين مي‌كند .
هاستينگ مناسب منظور از هاستينگ فضايي میباشد كه اطلاعات سايت شما بر روي آن قرار ميگيرد . در صورتیکه امنيت، سرعت بارگذاري و آپتايم مطلوب ميخواهيد بايستي يك هاستينگ عالي را براي فعال‌سازي وب سایت خویش تعيين نماييد . يك هاستينگ عالي علاوه بر برقراري موارد مذكور براي شما، پشتيباني قابل قبولي نيز ار سرویس ميزباني شما خواهد داشت . رفع ايرادات احتمالي مربوط به سرور بخشي از وظيفه هاي كمپاني ارائه دهنده هاستينگ بوده و در‌حالتي كه كه پشتيباني قابل قبولي از سرویس شما فیس پذيرد، ايرادات احتمالي علاوه بر اين كه به دست‌كم مي‌رسند، تخت گاز نيز قابل رفع ميباشند .
اينترنت رمز با بهره‌گيري از تجربه 12 ساله خویش در موضوع هاستينگ، به كار گيري از بهترين سخت‌افزارهاي سروري در شايسته ترين ديتاسنترهاي فهميده و كانفيگ نرم‌افزاري مطلوب تجربه‌اي لذت‌بخش از يك ميزباني خوب را با هزينه‌اي مطلوب در مقايسه با سرويس ها ارائه گردیده در اختیار شما قرار خواهد بخشيد .
تمام مورد ها فوق ويژگي يك اينترنت وب سایت خوب میباشد به نحوي كه تاثير بسزايي براي كسب و كار شماخواهد داشت . هر یک از اين مورد ها در توسعه و گسترش و پرورش كسب و کار شما كمك خواهد كرد . به عنوان به عنوان مثال در حالتي كه سايتي طراحي كرديد البته تجربه كاربري خوبي نداشته باشد به طور حتم بازديدكنندگان وب سایت خویش را از دست خواهيد اعطا كرد . به اين فيس صرفا شیوه اندازي يك وبسايت كفاف نمي دهد و بايستي در كنار طراحي سايت موردها ديگر را رعايت كنيم تا به نتيجه مناسب دست پيداكنيم .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد تارنما‌های منحصر سایت‌هایی می باشند که گذشته از شروع کدنویسی، طراحی گرافیکی شده و صاحب کار می‌تواند تمام جزئیات وب سایت را بررسی کند و تا رسیدن به طرح ایده‌آل و مطلوب با گرافیست گروه درباره باشد و پس از تایید بی نقص از طرف کارفرما پروژه وارد مرحله کدنویسی می گردد.

ولی در سایت‌های نیمه‌منحصربه‌فرد طراحی براساس قالب‌های از پیش طراحی شده فیس می‌گیرد و صاحبکار نمی‌تواند کلیه جزییات را تغییر دهد. در این نوع قراردادها بعد از حرف با کارفرما یک سری طرح مرتبط با مدل فعالیت و ذوق شخص ارسال می گردد. صاحبکار می‌تواند با گزینش طرح مورد نظر و همچنین ارسال محتوا و رنگ سازمانی و لوگو به طرح مورد نظر دست پیدا کند. وبسایت‌های نیمه‌اختصاصی هم قادر است سعی مناسبی داشته باشد. صرفا در حیث داشته باشید در‌حالتی که به دنبال ارتقاء سایت در آینده و به فکر توسعه کسب وکار اینترنتی خود هستید، بهتر است از طراحی‌های مخصوص استعمال فرمائید. بسط سایت‌های نیمه‌منحصربه‌فرد در اضافه مورد ها قابلیت پذیر نبوده و می تواند برای شخص در آینده ایراد ساز شود. در برخی از موارد صاحبان وبسایت مجبور به پرداخت هزینه مازاد برای طراحی مجدد می شوند. قیمت ساخت وب سایت در واقع هزینه‌ای است که در زمان کوتاه به شما باز میگردد پس بهتر است با یک گزینش مناسب سال‌ها کسب وکار اینترنتی خود را بیمه نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد 


لطفا به ما سه سفارش ای در رابطه با یک همیاری عالی و بی نقص با مشتریان ارائه دهید.
BC: پیشنهاد شماره یک: کارایی فرمائید کسانی را در موضوع تخصص های گوناگون برای حل یک خلل جان دار در ساخت وب سایت به فعالیت بگیرید. این فرمان همدلی و مهارت را برای هر دو جانب ارتقا می‌دهد.

سفارش شماره دو: می بایست اختلاف دیدگاه ها را با صراحت مطرح کنید و نباید به نهفته کردن آن روی بیاروید. خیلی از موسسات از این که اختلاف حیث خویش را بیان نمایند، ترس داشته و می ترسند. یک روش مفید و موءثر را برای ارائه نقطه ایده ها مخالف خویش بیابید. مدام در اولِ هر پروژه این مورد را پر‌نور سازید که وجود ایده ها مخالف یک اصل ضروری می‌باشد و منجر بهبود همیاری فی مابین طرفین می گردد و قادر است سبب به وجود وارد شدن یک سایت عالی و کاربردی شود که هر دو جانب از آن رضایت دارا هستند. عیب گیری میتواند سبب ساز به وجود داخل شدن ایده هایی شود که ممکن نبود به هیچ نحوه دیگری نمایان شود.

پیشنهاد شماره سه: منش های را بیابید تا کسانی را که ذاتا رک و راست و صریح حرف می‌گویند را به شرکت کردن در پروژه دعوت فرمائید. مدام کسانی در گروه های پباده سازی وجود دارا‌هستند که به صورت طبیعی آغاز به کلام نمی‌کنند و این وظیفه شما است که دقت آن‌ها را به دعوا متبوع جلب کرده و تشویق فرمائید. یک روش برای انجام این عمل این میباشد که از آنان سوال کنیم که به چه چیزی می پندارند. طرز دیگر این می‌باشد که خویش به تنهایی کمتر سخن نمائید و اضافه گوش دهید. بنابراین آنان برای سخن کردن راغب خیس میگردند.

 

فرهنگ وتمدن مو جود در کمپانی طراحی وب سایت SPARKBOX چه‌گونه میباشد؟

BC: اینجانب این سوال را از اعضای گروه خویش کردم. جواب آن‌ها بدین ترتیب بود:

MARSHALL NORMAN: فروتن البته قابل اعتماد. باذکاوت و باذکاوت بودن البته خیر به معنای حقه بازی.

PHILIP ZASTROW: وقتی که به فرهنگ و تمدن مو جود در کمپانی SPARKBOX تفکر می‌کنم، اولی چیزی که به ذهن اینجانب می‌رسد همیاری خاشع و سوای آز و عناد میباشد. در این موسسه دانستی ها به اشتراک گذارده می‌شود و مدام تمامی اشخاص درپی ارائه ایده های ناب می‌باشند.

JODY THORNBURG: هنگامی که اینجانب کمپانی ساخت سایت SPARKBOX را برای کسانی تعریف و تمجید می‌کنم، می‌گویم که مدیر و مدیریت ما مدام این پاراگراف را میگوید که ملکه ذهن مان شده‌است: \"سبزه و گیاه در حالتی که سبز گردیده و رویش می‌نماید که به آن آب بدهید و از آن محافظت فرمایید\". اعضای گروه در این موسسه به خیر ذهن ها و ایده های شان را رویش می‌دهند تا شایسته ترین ها در این مجموعه به وجود بیاید. فرهنگی که در این مجموعه موجود هست بدین ترتیب میباشد که روی همگی اعضاء بسیار تمرکز و اعتنا میشود که همین مسئله سبب می گردد تا اشخاص این مجموعه نیز ترغیب به عمل بیش تر و خلاقانه خیس شوند و بدین ترتیب میباشد که طراحی وب های شگرفی به وجود می‌آید، چون تمامی ما از ته قلب مان عمل می‌کنیم و تمام وجود مان را پای پروژه های طراحی وب میگذاریم.

CATHERINE MEADE نیز لحاظ خویش را با یک تصویر بیان مینماید:

 

مردم میتوانند چه مواقعی را انتظار داشته باشند که در کلام های تان در GENERATE LONDON در نیویورک بیان نمایید؟
BC: انگیزه اینجانب این می‌باشد که به همیاران خویش ثابت کنم و توضیح دهم که چه نقشی را در طراحی سایت ها ایفا می‌کنند و آنها تاثیر بسزایی در تولید همیاری فی مابین اعضای مجموعه خویش و مشتریان بر عهده دارا هستند. اینجانب امیداور میباشم تا بتوانم به کمپانی کنندگان درین کنفرانس کارایی ها و پیشنهاد های کاربردی را ارائه دهم که می‌تواند در پروژه های شان بسیار عالی فعالیت نماید و فرایند کاری شان را بهبود ببخشد. اینجانب امیدوارم که پیشنهاد هایی که درین کنفرانس ارائه میدارم منجر شود تا تمامی طراحان وبسایت بتوانند وب سایت های شگرفی را اخلاق و رفتار نمایند و در گیر خطاها در این مورد نشوند.

 

همیاری در انواع و طرز های متفاوتی واقعه می افتد. تحت عنوان یک طراح تارنما، این زمینه یک قسمت ضروری در برد تان می‌باشد. چه شما به طور مجازی با مشتریان تارنما خویش همیاری یابید و چه به طور فیزیکی، فرقی ندارد، این همیاری و ارتباطلات را بایستی به نحو احسن اداره فرمائید تا به خیر و خوبی بتوانید درین مسیر سرافراز خارج بیایید. براین اساس، شغل طراحی سایت خویش را ریلکس خیس رئیس می‌کنید. چه همیاری باطن یک گروه پباده سازی باشد و یا این که با گروه های مشتریان فرقی ندارد، در هر رخ بایستی کارایی کنید تا این رابطه به نحو احسنت صورت بگیرد، در غیر این فیس به کار گیری از نهایی تکنولوژی ها و سر مشق ها و ابزارها و غیره نمی تواند تاثیری در پیروزی تان داشته باشند.

 

هر روز از نوشته‌ی‌علمی های نو ساخت وب سایت در شبکه تلگرام ما آگاه گردید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد برای بسیاری از کاربران وردپرس پیش آمده است با خطاهای متداول مواجه شود . خطای خیال و خاطر PHP یکی این خطاهای فراگیر است که کاربران را به دردسر می‌اندازد. در این نوشته ی علمی قصد داریم با ارائه راهکاری به شما یاری کنیم تا در وردپرس از شر خطای خیال PHP خلاص شوید.


شاید تا به اینک با این خطا مواجه شده باشید :

Fatal error: Allowed memory size of ######## bytes exhausted (tried to allocate ## bytes) in /home/user/public_html/wp-includes/phpfile.php on line 80.

قبلی از اینکه شروع نمایید به ناسزا گفتن به سرور هاست سی پنل یا هاست وردپرس خود و زمین و بعد از ظهر بایستی بدانید که می توانید خیلی شل این اختلال را حل نمایید. این رخداد وقتی می افتد که یک plug-in یا اکستنشن تازه نصب کرده باشید یا دیتای وردپرس شما به مرور عصر حجم بیشتری پیدا کرده است که موجب نیاز به پروسس و رم اضافه خواهد بود. طریق های مختلفی برای برطرف کردن این خلل موجود هست.

پیشنهاد وب سر: بهترین طریق خطایابی وردپرس در سی پنل

آسانترین راه از کار پرتاب کردن هر اکستنشن نصب شده تازه است و می بایست رویت کرد که این کار اختلال را حل میکند یا خیر. منش دیگر افزایش دادن فضای خیال وب سایت تان است که به روش ذیل میتوانید این فعالیت را انجام دهید : در جايگاه اول لازم است که حجم خاطر PHP جانور را تغییر دهید. اما برای این کار ابتدا از شرکت هاست خود درباره آن سؤال نمایید. اما در حالتی‌که می‌خواهید خودتان آن را انجام دهید، پوشه php.ini خود را مکان یابی کرده و بعد این کار را انجام دهید! این آدرس را مکان یابی کنید :

خطای خاطر PHP nv در وردپرس

1 memory_limit = 32M ; Maximum amount of memory a script may consume

32 مگابایت را به 64 مگابایت یا حتی در صورت قابلیت و امکان 96 یا 128 مگ تغییر تحول دهید. برخی از هاست ها یک حجم محدودی را برای حافظه PHP به شما ارائه می دهند. اگر نمی توانید به پوشه php.ini خود دسترسی پیدا نمایید، شاید باید همین تنظیمات را به فایل htcaccess. واقع در فولدر نصب اصلی خود در وردپرس در هاست cPanel، وارد فرمایید. خود وردپرس هم در فایل کانفیک گزینه ای برای اینکار دارد. کافیست فولدر wp-config.php را باز کرده و فرمان زیر را در آن قرار دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد  ابزار بسیار متعددی از گزاره Ubersuggest, Keywordtool.io نیز در دست بهینه سازی کاران جای دارد تا بتوانند به شایسته ترین نحو کلمات کلیدی مطلوب برای seo را انتخاب نمایند.

ولی متاسفانه بعضی از این تارنما ها برای دادن داده ها تکمیلی پول درخواست میکنند و برخی هم از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند. اینجاست که بهینه سازی کاران دست به کار می‌شوند و شیوه خویش را پیدا می کنند.

گام دوم: گزینش واژه کلیدی از لیست تهیه گردیده برای انگیزه قرار دادن در بهینه سازی: اینک که لغات کلیدی را لیست کردیم و می‌دانیم که‌این لیست، میتواند کسب و عمل مارا بترکاند و به نحوه حیرت آوری تارنما مارا باصرفه خیس و کار کشته خیس در seo کند، بایستی واژه کلیدی را از لیست تعیین کنیم و بدانیم که کدام آیتم از آن هایی که استخراج کرده ایم را بهتر میباشد انگیزه اصلی خویش در سئو در اختیار بگذاریم.

برای این عمل همانگونه که به لحاظ می‌رسد، ابزار خاصی نیست به دلیل آن که یک ذهن متفکر می بایست برای آن طرح ریزی نماید.

اما کاری که بایستی در واقع صورت بپذیرد، این میباشد که حقیقتا محتوایی که قرار هست در تارنما قرار بگیرد، چه کاری برای بازدید کننده از تارنما انجام می‌شود؟ در واقع جواب این سوال، درین میباشد که بدانید قرار میباشد چه کار انجام دهید؟

مثلا فرض فرمایید اینجانب یک فروشنده قهوه و امکانات جانبی آن مانند قهوه ساز، ریز کننده دانه ها و بقیه اسباب و اثاث هستم.

موقتا لغات کلیدی وجود دارند که احتمالا خریداران زمانی میخواهند اجناس مرا بخرند، آنها را کاوش میکنند. این عبارات مانند \"خرید قهوه آنلاین\" ، \"قهوه ساز\" ، \"خرید قهوه ساز\" ، \"اسباب و اثاث تنظیم قهوه\" و غیره.

سیرتکامل دیگری از لغت ها کلیدی مستقیما انگیزه تجاری را دنبال نمی‌کنند. در واقع اینجانب می خواهم که کسانی که هر سیرتکامل ارتباطی با \"قهوه\" دارا هستند، منرا پیدا نمایند چرا‌که احتمالا این اشخاص عشق و علاقه متعددی به میل کردن قهوه هم دارا هستند ( که خیلی هم شادی بخش می‌باشد ).

این اشخاص ممکن میباشد کاوش هایی از گزاره \"چه طور قهوه صحیح کنیم\" ، \"ضررها و فواید نوشیدن قهوه\" ، \"اشکال قهوه\" و غیره.

این اشخاص دنبال مطالبی می باشند که بخوانند و اطلاعاتی در رابطه قهوه به دست بیاورند. منطقی به نظر می‌رسد که‌این اشخاص بدون شک دلیلی برای جستجویشان دارا هستند. شاید میخواهند از فردا قهوه بنوشند. چیزی که مسلم میباشد این میباشد که‌این اشخاص به درک کردن در رابطه قهوه عشق و علاقه دارا‌هستند و در‌صورتی‌که ان ها \"مارک\" من را بشناسند، مثل این هست که اینجانب یک بازار بالقوه را در اختیار دارم که هر روز ممکن هست شخصی از این بخش بالقوه بالفعل شود و خریدار قهوه اینجانب باشد !

مجموعه دیگری از لغت ها کلیدی میتواند بازار خریداران عمده را انگیزه قرار دهد. فرض نمایید شما یک کافی شاپ دارید و می خواهید بدانید \"شایسته ترین فروشنده قهوه در جمهوری اسلامی ایران\" که می باشد؟ معلوم میباشد که اینجانب هستم ! بدین برهان، این ادله و این استدلال. کافیست که صفحه ای با این محتوا تولید کنید و روی آن سرمایه گزاری فرمایید و آن را برای کلمه ها کلیدی متبوع باصرفه فرمائید. این مجموعه از اشخاص درصد کمتری از بازدیدکنندگان تارنما من‌را تشکیل می‌دهند ولی معمولا به به عبارتی اندازه اشخاص معمولی برایم منفعت آور می باشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد  ابزار بسیار متعددی از گزاره Ubersuggest, Keywordtool.io نیز در دست بهینه سازی کاران جای دارد تا بتوانند به شایسته ترین نحو کلمات کلیدی مطلوب برای seo را انتخاب نمایند.

ولی متاسفانه بعضی از این تارنما ها برای دادن داده ها تکمیلی پول درخواست میکنند و برخی هم از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند. اینجاست که بهینه سازی کاران دست به کار می‌شوند و شیوه خویش را پیدا می کنند.

گام دوم: گزینش واژه کلیدی از لیست تهیه گردیده برای انگیزه قرار دادن در بهینه سازی: اینک که لغات کلیدی را لیست کردیم و می‌دانیم که‌این لیست، میتواند کسب و عمل مارا بترکاند و به نحوه حیرت آوری تارنما مارا باصرفه خیس و کار کشته خیس در seo کند، بایستی واژه کلیدی را از لیست تعیین کنیم و بدانیم که کدام آیتم از آن هایی که استخراج کرده ایم را بهتر میباشد انگیزه اصلی خویش در سئو در اختیار بگذاریم.

برای این عمل همانگونه که به لحاظ می‌رسد، ابزار خاصی نیست به دلیل آن که یک ذهن متفکر می بایست برای آن طرح ریزی نماید.

اما کاری که بایستی در واقع صورت بپذیرد، این میباشد که حقیقتا محتوایی که قرار هست در تارنما قرار بگیرد، چه کاری برای بازدید کننده از تارنما انجام می‌شود؟ در واقع جواب این سوال، درین میباشد که بدانید قرار میباشد چه کار انجام دهید؟

مثلا فرض فرمایید اینجانب یک فروشنده قهوه و امکانات جانبی آن مانند قهوه ساز، ریز کننده دانه ها و بقیه اسباب و اثاث هستم.

موقتا لغات کلیدی وجود دارند که احتمالا خریداران زمانی میخواهند اجناس مرا بخرند، آنها را کاوش میکنند. این عبارات مانند \"خرید قهوه آنلاین\" ، \"قهوه ساز\" ، \"خرید قهوه ساز\" ، \"اسباب و اثاث تنظیم قهوه\" و غیره.

سیرتکامل دیگری از لغت ها کلیدی مستقیما انگیزه تجاری را دنبال نمی‌کنند. در واقع اینجانب می خواهم که کسانی که هر سیرتکامل ارتباطی با \"قهوه\" دارا هستند، منرا پیدا نمایند چرا‌که احتمالا این اشخاص عشق و علاقه متعددی به میل کردن قهوه هم دارا هستند ( که خیلی هم شادی بخش می‌باشد ).

این اشخاص ممکن میباشد کاوش هایی از گزاره \"چه طور قهوه صحیح کنیم\" ، \"ضررها و فواید نوشیدن قهوه\" ، \"اشکال قهوه\" و غیره.

این اشخاص دنبال مطالبی می باشند که بخوانند و اطلاعاتی در رابطه قهوه به دست بیاورند. منطقی به نظر می‌رسد که‌این اشخاص بدون شک دلیلی برای جستجویشان دارا هستند. شاید میخواهند از فردا قهوه بنوشند. چیزی که مسلم میباشد این میباشد که‌این اشخاص به درک کردن در رابطه قهوه عشق و علاقه دارا‌هستند و در‌صورتی‌که ان ها \"مارک\" من را بشناسند، مثل این هست که اینجانب یک بازار بالقوه را در اختیار دارم که هر روز ممکن هست شخصی از این بخش بالقوه بالفعل شود و خریدار قهوه اینجانب باشد !

مجموعه دیگری از لغت ها کلیدی میتواند بازار خریداران عمده را انگیزه قرار دهد. فرض نمایید شما یک کافی شاپ دارید و می خواهید بدانید \"شایسته ترین فروشنده قهوه در جمهوری اسلامی ایران\" که می باشد؟ معلوم میباشد که اینجانب هستم ! بدین برهان، این ادله و این استدلال. کافیست که صفحه ای با این محتوا تولید کنید و روی آن سرمایه گزاری فرمایید و آن را برای کلمه ها کلیدی متبوع باصرفه فرمائید. این مجموعه از اشخاص درصد کمتری از بازدیدکنندگان تارنما من‌را تشکیل می‌دهند ولی معمولا به به عبارتی اندازه اشخاص معمولی برایم منفعت آور می باشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد وابیروشن و بی آلایش برای mvc چه می باشد فرض

کنیم که از mvc برای پباده سازی یک تارنما می خوا هیم به کارگیری کنیم:سایت یک سری صفحه های داراست که به عبارتی view ها در‌این معماری میباشد یک تارنما دیتابیس دارااست، در معماری mvc یک سایت علاوه بر دیتابیس نیاز به یک خصوصی جور (کلاس) داراست که قادر است دقیقا مطابق با دیتابیس شما باشد و داده ها از دیتابیس به گونه میاید .

یک وب سایت منطقی داراست که در آن می‌گوید که به عنوان مثال در کاغذ کلیدی ۱۰ تا از پایانی پست ها را بر مبنا مورخ تکثیر آن ها اکران بده، این منطق در کنترلر (controller) متن می‌شود .

در کنترلر اطلاعات را مطابق با سیرتکامل (model) از دیتابیس گرفته میگردد و برای view فرستاده میشود بنابر این در‌این سر مشق منطق برنامه کاملا از view قطع می‌شود و این دستور سبب می‌گردد که عمل گسترش پروژه دوچندان سهل تر شو (رسانه آموزشی لیموناد, از معماری mvc بهره مند میباشد) جوابی

فنی خیس و تخصصی خیس برای mvc چه چیزی است mvc چه می باشد ؟ mvc مخفف عبارات Model View Controller هست . در واقع MVC یک الگوی طراحی (design pattern) جهت جداسازی بخش های متعدد برنامه می باشد . هر کدام از قسمت های معماری MVC یعنی Model و View و controller را به صورت پایین تعریف می‌کنیم .

 

۱ .

Model در mvc دسته ها همان کلاس های برنامه می‌باشند که شبیه به دیتابیس هستند البته می‌توانند گوناگون و بخش اعظم باشند . همچنین Model وظیفه تایید اطلاعات را برعهده داراست تا اطلاعات درست باطن آنان قرار بگیرد و برای دیتابیس ارسال شود .

 

۲ .

View این بخش اطلاعات را به کاربر نشان میدهد، ویو کاری به منطق برنامه ندارد و صرفا یک model اخذ می‌نماید و آن را به هر شکلی که نیاز باشد به استفاده کننده نشان میدهد، این model نیز توسط کنترلر تولید گردیده است و برای view رسال شده است . نکته مهمی که در بخش View باید مد حیث داشت این می باشد که‌این بخش مسئول در اختیار گرفتن صحت داده های وارد شده از طریق استفاده کننده و همچنین مسئول صحت داده های نشان داده گردیده به استفاده کننده نمی باشد . در واقع این بخش با داده های نپخته کار مینماید و مسولیت درستی داده با model است .

 

۳ .

Controller این

بخش همان طور که از اسم آن معلوم میباشد، یک قسمت در دست گرفتن کننده میباشد، ساده بیان‌کنم controller اکثر مواقع دو دسته کار مینماید :

controller اطلاعات را از دیتابیس در قالب model هایی میگیرد و بعد از آن پردازش خویش را روی آن انجام می‌دهد و داده ها را در قالب model جدیدی به view می فرستد تا ویو هر طور خواست این داده ها را به استفاده کننده نشان دهد .مثل فرض نمائید که ما برای صفحه پروفایل یک view برای موبایل داریم و یک view برای ویندوز، اکنون کنترولر سازه به تشخیص که استفاده کننده با موبایل می باشد یا این که خیر یک view را تعیین مینماید تا برای کاربر ارسال شود و میبینید که یک داده ها معین در دو view مختلف ظاهر میشود و view (ظواهر) از منطق برنامه جدا هست .

controller داده ها را از مدلی که از view برای او ارسال نموده است اخذ میکند و پس انجام اقداماتی آن را در دیتابیس ذخیره میکند و view دیگری را به کاربر می فرستد تا ببیند .

مزیت

های استعمال از معماری mvc در شرای تا امروز نمی دانستید که mvc چه میباشد پس احتمال داراست متوجه دلایل برتری mvc نمی گردید این امری معمولی میباشد پس به طرف مقدمه فعالیت با mvc بروید و مطمئن باشید که مزیت های متعددی دارد .

(یادگرفتن asp mvc در ذیل ورقه) سپس از مقداری تجربه درصورتی که کنجکاو بودید برگردید و مزیت های mvc را بخوانید .

مزیت

های معماری یا سرمشق mvc:

به کارگیری مجدد از کد که در مهندسی اپلیکیشن دوچندان اساسی میباشد، به دلیل جدا بودن این سه قسمت از نیز این امکان به خیر در‌این معماری قابل لمس است .

همان طور که در صدر توضیح داده شد ، به سادگی می توانایی یک سری interface داشت . یعنی شما می‌توانید یک‌سری view متفاوت داشته باشید و به آسانی از آن ها استعمال فرمائید .

هر کس ui عمل می باشد میتواند کاملا به ظاهر و ui توجه نماید و به مساله منطق یا باگ های برنامه کاری نداشته باشد .

کسانی که کار منطق برنامه را پیدا مینمایند می‌توانند صرفا به عمل خویش توجه داشته باشند و به ظاهر ورقه ها کاری نداشته باشند .

بنابر این فعالیت تیمی بروی یک پروژه به خیر با mvc انجام می‌گردد .

به استدلال جدا بودن view از model به سادگی می بضاعت و توان view اضافه کرد فارغ از این که model تغییری نماید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد تفاوت وب لاگ با وبسایت چه می‌باشد؟

| طراحی وب سایت | seo تارنما | ساخت سایت | سئو تارنما | ساخت وب سایت ماهر | seo تارنما | ساخت سایت ارزان |

چه‌طور می قدرت تشخیص اعطا کرد ورقه ای که می‌بینیم یک بلاگ میباشد یا این که یک سایت؟
در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال هیچ ضابطه کلیه گیری نیست،لکن ۴ تفاوت اساسی دربین این دو موجود است: فرمت(صورت)، اپلیکیشن، شخصیت و جامعه.
مهم‌ترین برهان مشخص و معلوم کننده یک وب لاگ از وبسایت صورت آن میباشد. برای تمایز این دو از یکدیگر بایستی روءیت کرد:
آیا مطالب درپی هم می‌آیند؟
آیا ارتفاع آنان صرفا یک‌سری خط یا این که گزاره میباشد؟ در صورتی‌که خیر آیا مطالب بیشتر به وسیله پیوند هایی مثل\" بیش تر\" یا این که\" اینجا بخوانید\" ادامه مییابند؟
آیا اذن ی شرکت کردن و نظردادن به بازدید کنندگان داده شده‌است؟
در ساخت سایت و پباده سازی پرتال در صورتیکه حداقل جواب چندین تا از این سوال های مثبت باشد، می بایست اعلام‌کرد با یک بلاگ روبرو میباشید.
البته از دید تکنیکی در ساخت وب سایت و پباده سازی پرتال ،اکثر زمان ها مولف وب لاگ کسی میباشد که از ابزار بلاگ نویسی استعمال می‌نماید، آرم ای از ابزار وب لاگ نویسی یا این که عبارتی مرتبط با حق نویسنده آن، در کناره آخر یا این که اولِ یک وب لاگ مشهود است.
ماهیت فردی یک بلاگ، عاملی دیگر برای تمایز آن با تارنما میباشد. تعداد اکثری از بلاگ ها بر عقاید، رای ها و تفکرات نویسندگان خویش توکل می نمایند. بعضا سیاسی، بر خی دیگر فلسفی، علمی یا این که فقاهتی می باشند. در این باره هم هیچ روش تشخیصی نیست که آیا وب لاگ ها در رابطه عقاید حرف میکنند یا این که سیرتکامل ای خبرنامه نگاری می‌باشند.با این وجود تمام این کارداران نسبی میباشند و با پیشرفت سریعی که در‌این حوزه مشاهده خواهیم کرد، به صورت حتم در گیر تغییر تحول خواهند شد.
در طراحی وب و پباده سازی پرتال تفاوت های بنیانی در میان سایت و پرتال موجود هست. مهم‌ترین موردها این تفاوت ها در ذیل به طور خلاصه نقل شده میباشد: شود،به‌این معنا که تمام تجهیزات پرتال به طوری پیش گویی گردیده که جوابگوی نیازهای یوزرها کاری متعدد باشد.
یکی‌از مهم ترین تفاوت های در میان پرتال و تارنما جنبه ی اقتصادی آن میباشد. در طراحی وب و پباده سازی پرتال اکثر پرتال ها فقط\"برای کسب درآمد تشکیل‌شده اند و بیشتردرآمد های خویش را از روش تبلیغات کسب میکنند

در‌حالتی که کسی از شما بپرسد یک وبسایت با یک بلاگ چه تفاوتی داراست، چه جوابی برایش دارید؟
بعضی تفاوت های بلاگ و سایت را می اقتدار در موردها ذیل خلاصه کرد:
۱.وب لاگ فعال خیس از اینترنت‌وبسایت‌ها می‌باشند و تفاوت اصلی آنان در واحد سنجش روزآمدشدن میباشد. برای تولید تغییرات در وب لاگ و آپ تو دیت کردن آن‌ها نیاز وجود ندارد که کدهای HTML را تغییر تحول دهیم،در حالی که برای روزآمد کردن وبسایت تغییر و تحول این کدها و داشتن اطلاعاتی هر تعدادی مقدماتی دراین مورد یک کدام از ضروریات میباشد. بدین ترتیب بلاگ با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به اینترنت‌وبسایت‌ها آپ دیت می شوند .

۲.واحدی که برای وبلاگ‌ها به عمل می‌بریم، پست میباشد. البته واحد تارنما، برگه. یک وبسایت ، اینترنت گروه‌ای میباشد از صفحه ها یا این که فولدر های گره خورده به یکدیگر که از روش اینترنت جهانگستر در دسترس قرار میگیرد. وب لاگ گروه‌ای از پست هاست که بر عکس ترتیب تاریخی آورده می شوند، تا جدیدترین پست یا این که مدخل در بالای برگه قرار گیرد و مدخل‌های کهن‌خیس کم کم تحت خیس قرار می گیرند.

۳.تفاوت دیگر در صورت گشت و گذاری میباشد که وب لاگ و تارنما میدهند. بلاگ دارنده یک قابلیت و امکان دیدنی و توانا به اسم “مورخ” می باشند که به پست ها چسبیده‌اند. در بلاگ پست ها به طور اتوماتیک به ترتیب تاریخی تر و تمیز می شوند. به این‌شیوه که مدخل های جدیدتر فراتر قرار میگیرند و مدخل های سابق خیس پائین خیس قرار گرفته و به ندرت وارد بایگانی میگردند. برای کاوش در وب لاگ می‌اقتدار به راحتی از روش آرشیوهای تاریخی یا این که موضوعی مبادرت نمود. در صورتی‌که که در بخش اعظمی مورد ها یک موتور کاوش برای جستجوی در وب سایت متبوع موجود هست. نکته دیگر اینکه روند سئو تارنما در وبلاگها بی مضمون‌ میباشد زیرا شما عملا دارید تارنما بقیه افراد را seo می‌کنید.

۴.در وبسایت ها، مطالب جدیدی که به تارنما بیش تر می گردند بسته به لحاظ رئیس وبسایت در هر جایی از وب سایت می توانند قرار بگیرند و نو بودن مطالب یک وبسایت را نیز از نهایی مورخ روزآمدسازی وب سایت می‌قدرت به دست آورد.

وب لاگ چه می‌باشد؟
اينترنت تجهیزات و ابزارهای زیادی ومتنوعی را به خواسته ارائه سرویس ها وسرويس ها در ساخت وب سایت و پباده سازی پرتال در اختيارمخاطبان قرار می‌دهد . يکی از ويژگی های بسيار دیدنی اينترنت در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال ارائه سرويس ها و خدماتی میباشد که شمارا توانا می سازد با مخاطبان خویش ارتباطی پويا و متقابل برقرار نموده و از نقطه نظرها آن ها درباره با يک مقاله ، با خبر شويد . در اين راستا هر يک از یوزرها میتوانند علم و تجارب خویش را در اختيار ديگران قرار داده و خویش نيز تحت عنوان عضوی از يک جامعه کانال ای مطرح گردند ( اشتراک علم ) . فرض کنيد ابزاری ارزان قيمت برای تکثیر مقاله در اختيار هر نويسنده و يا صاحب و مالک قلمی باشد که بتواند با به کار گیری از آن عقايد، خبر ها ، ديدگاهها و نقطه ایده ها خویش را درباره با موضوعات آیتم عشق و علاقه ، فارغ از محدوديت های مرسوم بيان نمايد.آيا شما عشق مند به به کارگیری از چنين ابزاری می باشيد ؟ آيا تمايل به داشتن يک مجله فردی داريد که در آن بتوانيد مطالب خویش را در رابطه با موضوعات آیتم عشق و علاقه ، بيان نمائيد؟ بشريت درطی یک سری سال قبل گام در دنيای جديدی گذارده میباشد که صد رد صد يکی از مهمترين دستاوردهای آن تحول و دگرگونی اساسی در رابطه با طریق تکثیر داده ها میباشد. بلاگ مثال ای در اين موضوع بوده که با اعتنا به ماهيت اينترنت ، ويژگی دو طرفه بودن اینترنت و تنوع مراد به کار گیری کنندگان، در کانون اعتنا طرفداران قرار گرفته و ما امروزه شاهد پرورش و توسعه چشمگير آن می باشيم . کلمه و واژه ی \" وب لاگ \" ، از گزاره کلمه های جديدی میباشد که گام در عرصه ادبيات جهانی اينترنت گذارده میباشد .
در اين نوشته‌ی علمی قصد داريم به باز نگری اين پديده جديد! اينترنت پرداخته و با بعد ها مختلف آن بيشتر آشنا شويم .
تاريخچه وب لاگ و بلاگ نويسی
برخی بر اين عقيده می باشند که اولين وب لاگ بوسیله تيم برنرزلی ( اختراع کننده اینترنت ) ايجاد که در آن او به وبسایت های جديدی که در آن عصر ايجاد و بر روی اينترنت فعال می شدند ، اشاره می نمود. دومين بلاگ به وسیله برند اندرسن ايجاد که او نيز در آن عملياتی شبیه بلاگ برنرزلی را انجام می بخشید.
در مسافت بين سالهای 1996 تا 1997 که در ساخت سایت و پباده سازی پرتال از آن تحت عنوان انفجار اینترنت ، مذکور میشود ، چندين وب لاگ جديد ديگر نيز ايجاد گرديد . از وب لاگ های اوليه می شود به وب لاگ Dave Winner ، بلاگ Berger و Cameron Barrett ، اشاره نمود . محتويات بلاگ های اوليه اکثرا\" مشتمل بر گروه ای از لينک ها و توضيحات مفصلی بود که متناسب با عشق نويسنده ايجاد می‌شد. ولی درپی وب لاگ نويسان ، عشق و علاقه به ايجاد وب لاگ هایی پیدا کردند که در آن مطالبی را درج می کردند که خویش تمايل به تلاوت آن را در آينده داشتند مثل دفترچه خاطرات فردی. بدين ترتيب ، بلاگ ها بسیار فردی و دارنده شخصيتی یگانه برای خویش شدند .
بسط وب لاگ ها : اکثر وب لاگ های گذشته در ساخت سایت و پباده سازی پرتال به وسیله طراحان اینترنت و اپلیکیشن و تحت عنوان يک فعاليت جانبی که در خانه دنبال می نمودند ، ايجاد و محتوی و ماهيت اطلاعاتی آنها درباره با توانمندی و پتانسيل های حرفه آوری هایی بود که در آن عصر يکی بعداز ديگری مطرح می شدند . تعداد بلاگ ها در صدر بسيار اندک و محدود بود تا اين که در سال 1999 با فعال‌ساز‌ی چندين سرويس رايگان و يا ارزان قيمت دررابطه با بلاگ و بلاگ نويسی ، تعداد آنها رو به افزايش نهاد . سرويس هائی نظير : Pitas, Livejournal ، Blogger و EditThisPage.com ، مثال هائی در اين زمينه میباشند . به کارگیری از سرويس های فوق،نیازمند علم فنی بالائی نبود و هوا داران به ايجاد وب لاگ می توانستند با‌گاز مبادرت به ايجاد وب لاگ متبوع خویش نمايند . ( رویش چشمگير بلاگ و وب لاگ نويسی ) .



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد  يوزرها، شكيبا نيستند با وجود آیتم‌هاي زيادي كه پيش روي كاربران اینترنت جاي داراست، عمده آنان اشخاص بي شکیبایی‌اي ميباشند و از آن بدتر اين كه بايد نيازهايشان در اسرع وقت برآورده شود . يعني در حالتی که منظور‌هاي آنان را برآورده نكنيد، آن‌ها نيز اينترنت وبسايت شما‌را ترک كرده و به سراغ صفحه های ديگر ميروند .تولید اینترنت سايت در مشهدكاربران پيرو به کار گیری هر چه وارفته‌خيس از سایت ميباشند اصولاً يوزرها حس دروني خودشان را دنبال مي كنند و اهميتي به خواندن اطلاعاتي كه طراح وبسايت در اختيارشان قرار داده ميباشد، نمي‌دهند . بر پايه حیث استيو كروگ كه مهندس داده ها بوده و در زمينه تجربه يوزرها متخصص است، «يوزرها تنهاً به‌دنبال راحتي در به كار گيري از اينترنت ميباشند و تازمانيكه بتوانند از وبسايت شما و تجهيزات آن به راحتي به کار گیری نمايند، حاضر مي باشند از وب سایت شما ديدن كنند . در‌اين بين، براي آن ها نحوه کار اینترنت سايت هم اهميتي ندارد .

• كاربران مي خواهند کنترل مرورگر را خودشان در اختيار داشته باشند معمولاً كاربران دوست دارا‌هستند سوای اين كه عاملي برايشان مزاحمتي توليد نمايد به صورت کلی وبسايت تکان كنند . به اين ترتيب در صورتیکه پنجره‌هاي تازه، یک دفعه ظواهر شوند براي آنها آزار دهنده بوده و از نظرشان يك مشکل بزرگ به اکانت مي‌آيد . بنابراين قابليت باز کردن پيوند‌ها در پنجره‌هاي تازه مرورگر، را بايستي هر چه سريع‌خيس متوقف نمائيد . همچنين با قرار دادن دكمه بازگشت، به آن‌ها اجازه دهيد به محلي كه در آغاز بوده‌اند، بازگردند .
• كاربران اولين گزينه منطقي را تعیین مي‌نمايند كاربران عوض اينكه پيرو گزينش‌هاي باصرفه يا یافت کردن اطلاعات در كمترين بعدازظهر ممكن باشند، عموماً اولين گزينه منطقي را تعيين مي‌نمايند . آن ها کاغذ هاي اینترنت را به صورت خطي مرور نمي كنند . بلكه وقتي لينكي را پيدا كنند كه به حیث خودشان مفيد باشد و آن‌ها را به نوشته ی علمی قضیه نظرشان نزديك نمايد، به‌سرعت بر روي آن كليك مي‌كنند . براين پایه در صورتي اين ایام درگیر باصرفه كردن وبسایت خویش براي بازديدكنندگان مي باشيد، بدانيد كه گام بزرگي براي راضي كردن يوزرها برداشته‌ايد .
ضابطه شماره 2: تمركز خویش را معطوف به ديده شدن عمده امكانات وبسایت قرار دهيد در پباده سازي‌هاي جدید اينترنت، غالباً شرايطي را مهيا مي كنند كه يوزرها به راحتي بتوانند درخواست قضيه حيث خويش را عملي كنند كه به اصطلاح به آن 1-2-3-done-steps ميگويند . بدين منظور، امكاناتي را در سايت قرار مي دهند كه براي كاربر ديدني باشد . براي نمونهً از دكمه‌هاي گرانقدر و جلوه‌هاي بصري براي جلب دقت كاربران به کار گیری مي‌نمايند . در حالتي‌كه چه طراح‌هاي وبسايت اکثر زمان ها به خيال قرار دادن اين تجهيزات، آیتم نفد قرار مي گيرند، اما در حالتي كه از بُعد طراحي سايت به آن‌ها نگاه كنيم، متوجه مي‌شويم كه چندان هم بد نيستند . در واقعيت، دستورالعمل‌هاي جذابي كه آن‌ها براي راحتي كاربران در لحاظ گرفته‌اند، مضاعف مؤثر بوده و سبب ساز مي گردند بازديدكنندگان تصميم به ديدن محتواي وبسایت شما داشته باشند . شما با به کارگیری از اين خصوصيت‌هاي عادي و ديدني، مي‌توانيد ساختار مناسبي براي وب سایت خویش تولید فرماييد . طراحي اینترنت سايت شما بايستي به صورتي باشد كه كليه دكمه‌هاي ناوبري در به عبارتی نگاه اوليه در معرض روئت كرد كاربر باشد . همچنين رنگ‌ها هم بايد براي آنان جذابيت داشته باشد . يكي‌از نحوه‌هاي مؤثري كه در طراحي وبسايت ميتوانيد به كار بگيريد اين ميباشد كه از تم رنگ هماهنگ به كارگيري كرده و از به كاربردن رنگ‌هاي متفاوت در وبسايت هجران نمائيد . در‌اين چهره بازديدكنندگان وب سایت نيز تمركز خویش را بر محتواي اینترنت سايت قرار خواهند بخشيد . در فیس تمايل براي به كارگيري رنگ‌هاي ضد و نقيض، از آنان براي تمايز بين بافت (كانتكست) اینترنت سايت و پس زمینه آن به كار گيري فرماييد . فراموش نكنيد كه انگیزه شما، اين میباشد كه كاربران امكانات موجود در سايت را به راحتي مشاهنده كنند . اين مساله، يكي از اصول حائز اهميت در طراحي صحیح رابط كاربري مي باشد . دست يابي به‌اين انگيزه بستگي به خویش شما دارد، ولی در عين اینک محتواي شما مي بايست به صورتي باشد كه استعمال كننده به خیر آن را شعور كرده و از طرفي در تعامل با اين سیرتکامل سيستم، احساس راحتي كند .



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد اصطلاح breadcrumb از ماجرا افسانه ها نسل و گرتل آمده میباشد که در آن شخصیت های اصلی برای گم نکردن روش خویش تا بازگشت به منزل دنباله ای از خرده های نان را پشت راز خویش ریختند تا منش بازگشت خویش را به صدق بتوانند پیدا نمایند.

با الهام از این ماجرا بردکرامب یا این که نشانگر صفحه های یا این که مسیر راهنما که بخشی از پباده سازی رابط کاربری UI) User Interface) میباشد در هنگام طراحی وب سایت به وب سایت ها بیشتر شد و به استفاده کننده این قابلیت را اعطا کرد که با هر کلیک، به دایرکتوری موردنظر هدایت شوند. افزودن این قابلیت و امکان به وبسایت در بهینه سازی وب سایت تاثیر به سزایی دارااست.

همانگونه که در قصه آمده میباشد، بازدیدکنندگان می بایست شرایط خویش را در ساختار سلسله مراتبی وبسایت ببینند تا بتوانند به سطح بالاتری در سلسله مراتب مرورگر دستیابی پیدا نمایند.

نشانگر صفحه های تحت عنوان یک ابزار بصری اثرگذار فعالیت میکند که نشان دهنده محل استفاده کننده در سلسله مراتب وب سایت میباشد. این خصوصیت منجر می‌گردد ناوبری Breadcrumbs یک منشا عالی داده ها متنی برای یوزرها باشد و به آنان یاری دهد تا بتوانند به سوالهای تحت جواب دهند.

اینجانب کجا هستم؟ Breadcrumbs بازدیدکنندگان را از مکان خویش در هنگام بازدید از تارنما باخبر می‌نماید.

کجا می توانم بروم؟ پیکان ها امکان جستن مناطق و صفحه های تارنما را ارتقا می دهند.

آیا می بایست به آنجا بروم؟ Breadcrumbs می تواند یوزرها را تشویق به بازدید از سایر صفحه های کند (برای مثال بازدید کننده یک تارنما فروشگاهی ممکن میباشد روی یک کاغذ فرآورده فرود بیاید که کالا مطلوب نباشد البته بازدید کننده ممکن میباشد مایل به مشاهده بقیه تولیدات از به عبارتی جور باشد). این، به جدید بخود، می‌تواند موجب ارتقاء user friendly بودن وب سایت شود.

کاهش تعداد اقدامات
از دید قابلیت و امکان استعمال توکل های نان می تواند تعداد اقداماتی را که یک بازدید کننده تارنما می بایست چهت نیل انگیزه خویش انجام می‌دهد را، کاهش میدهد چون به جای به کارگیری همیشه از دکمه «برگشت» مرورگر یا این که برگه ابتدا وب سایت، برای برگشت به کاغذ ی اصلی بازدید کنندگان می‌توانند از خرده نان ها چهت نیل به انگیزه خویش به کارگیری نمایند.

این قابلیت و امکان سبب حزن یوزرها نمی شود.

پس از افزودن این امکان شاید جمعی از یوزرها از آن به کار گیری نکنند یا این که این قابلیت و امکان را نادیده بگیرند البته خیر آنکه به کارگیری نکنند،

هیچ گاه مسیر خرده نان ها را ناسازگار با دور و اطراف کاربری قلمداد نمی‌کنند و تاثیر منفی بر روی User Interface تارنما ندارد چون صرفا فضای پاره ای را اشغال می‌کند و توشه محتوایی مازاد را به وبسایت وارد نمیکند.

چه وقت می بایست از Breadcrumbs به کارگیری فرمایید؟

یک رویکرد عالی برای گزینش اینکه آیا یک وبسایت قادر است از nautical navigation به کارگیری نماید یا این که خیر، تولید یک نقشه تارنما یا این که یک نمودار میباشد که ساختار ناوبری تارنما را نشان می‌دهد، و بعد از آن تجزیه و ارزیابی میکند که آیا خرده های نان به استفاده کننده قابلبت تکان میان نوع ها را می دهد یا این که نه؟

چون در‌صورتی‌که میتوان از خرده های نان برای نشان دادن مسیر به استفاده کننده به کار گرفت که ساختار سلسله مراتبی در میان نوع ها به صدق رعایت گردیده باشد در غیر این رخ قابلیت و امکان فراخوانی به مدل پیشین وجود نخواهد داشت.

اشکال Breadcrumbs
Breadcrumbs می‌تواند بر طبق: مکان، مسیر و خصوصیت اکران داده شود.

بر طبق شرایط مکانی
بردکرمب مبنی بر مکان

رایج‌ترین گونه بردکرامب‌ها میباشند که سلسله مراتب و ساختار صفحه های را نشان می دهند. این پیکان ها به بازدیدکنندگان به ادراک و تکان سلسله مراتب وبسایت شما، که دارنده سطح ها گوناگون (معمولا بیشتراز دو سطح) امداد میکند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد اطلاع رسانی شما بایستی مشتمل بر سه جزء اطلاعاتی از قبیل نماد یا این که اسم تجاری شما، پیام شما و یک شماره تماس برای (CTA) باشد. این سه جزء به تماشاچی هر آنچه که لازم میباشد بدانند را انتقال می‌دهد.

این که شما چه کسی میباشید؟چه چیزی شما‌را تبلیغ میکنید؟ چه کاری می بایست انجام دهید؟

وجود هر مورد از این اجزا در بنر شما بسیار ضروری میباشد و عدم وجود هرکدام از این کارداران منجر کاهش در تاثیر گذاری تبلیغات شما می شود.

 

لوگو و اسم تجاری
برای هر که به اطلاع رسانی شما نگاه می نماید، مهم میباشد که بداند چه کسی تبلیغ کننده این اطلاع رسانی میباشد. لوگوی شما بایستی بدیهی و قابل قرائت باشد البته خیر خیلی پهناور و یا این که بخش متعددی از اطلاع رسانی را مشتمل بر شود. چون پیام شما و CTA به به عبارتی اندازه مهم میباشند که مارک شما اهمیت دارااست .

پیام منتقل کننده یک بنر تبلیغاتی
عملکرد نمائید هر آنچه که بایستی بنویسید را در یک‌سری خط بیان نمائید. به خیال داشته باشید شما مقدار محدودی عصر و اطراف در چنگ دارید که به کار گیری باصرفه از این عصر و گوشه و کنار منجر میگردد که اطلاع رسانی شما هرچه اضافه چشم شود.

فراخوانی برای مبادرت یا این که CTA
مدام در تبلیغات خویش CTA را به صحت در لحاظ بگیرید در شرایطی‌که شما این فعالیت را نکنید، حتی چنانچه شخصی مجذوب اطلاع رسانی شما شود مرحله ی بعدی برای آن نیست.چون هنگامی آن‌ها گام‌بعدی را دنبال می‌کنند و روی اطلاع رسانی کلیک مینمایند دیگر مسیری برای پند بیش تر و وصال به انگیزه نیست.

آسانی در پباده سازی یک بنر تبلیغاتی بسیار مهم میباشد
در اکثر مواقع پباده سازی معمولی خیس بسیار موثرتر میباشد، مخصوصا در تبلیغات بنری که در آن اطراف و عصر مشاهده محدود میباشد با به کار گیری از یک پالت رنگ محدود و یک یا این که دو فونت پر‌نور و با خوانایی بالا، و داشتن حداکثر یک تصویر پباده سازی گردیده، شما میتوانید تبلیغات بدیهی خیس و مختصر تری را تولید نمایید. این فرمان به یوزرها شما این قابلیت را می‌دهد که تبلیغات شما را راحت خیس و سریع خیس فهم و شعور نمایند.

 

رنگ ها
همت فرمائید در گزینش رنگ پالت تبلیغاتی خویش فقط از یک رنگ معمولی استعمال نمایید تا تبلیغاتتان بیش تر چشم شود. همینطور از رنگهایی استعمال فرمائید که با لوگوی شما، وبسایت یا این که بقیه مواد بازاریابی هم خوانی دارا‌هستند. این عمل سبب ساز تولید یکپارچگی برای اسم تجاری شما خواهد شد.

فونت ها
صرفا از یک یا این که دو فونت یا این که تغییرات فونت در اطلاع رسانی خویش به کارگیری فرمائید. از فونتهای ریاضی یا این که فونتهای دیگر که برای تلاوت مشقت بار میباشد استعمال نکنید. علاوه بر این، مطمئن گردید در فونت های خویش مسافت ها را به صحت رعایت می کنید تا متن شما نامرتب چشم نشود.

تصاویر
در‌حالتی که قصد به کار گیری از تصاویر در اطلاع رسانی خویش را دارید، بهتر میباشد تنها از یک تصویر استعمال نمایید چون به جهت قرار به دست آوردن در یک فضای کوچک، اکران جزئیات می‌تواند سخت باشد، به ویژه در صورتی‌که شما می خواهید جزئیات بیشتری را اکران دهید به کار گیری از عکس در متن بنرتان می تواند فعالیت را طاقت فرسا خیس نماید.

نکته انتها
برای پباده سازی بنر های خویش کارایی نمایید مدام از ایده های ناب به کارگیری نمایید می توانید در هنگام پباده سازی یک بنر مثال های شبیه را مشاهده و از آنان ایده بگیرید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()