نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد 


نکات مهم در پباده سازی یک وبسایت غالب
یک کمپانی طراحی وب برنده، بایستی با ارائه سرویس ها مطلوب در کنار مشتریان خویش باشد. در بازار رقابتی الان، تعیین کمپانی طراحی وب سایت مطلوب از اهمیت به سزایی شامل است. در پباده سازی یک وبسایت نکات ریز و با اهمیتی موجود است که اعتنا به‌این مورد ها شمارا در زمره او‌لین ها قرار خواهد اعطا کرد: گرافیک وبسایت

یکی امتیازات مهم و اساسی در وب سایت، گرافیک آن هست. هر یک سری که برنامه نویسی و کد نویسی تارنما نیز مهم می‌باشد اما گرافیک وب سایت خوب یا این که بد بودن سایت شمارا انتخاب می کند. گرافیک اینترنت، طریق چینش رنگ ها، عنصرها، اکران تصاویر، گونه و سایز اتوماتیک را دربرگیرنده میشود.

فایده گیری از اپلیکیشن های مطلوب و آپدیت
قابل انعطاف افزارهای متنوعی در جهت ساخت صفحات اینترنت وجود دارد. با اعتنا به علم کمپانی پباده سازی سایت، می اقتدار از این قابل انعطاف افزارها غایت استعمال را نمود.

پشتیبانی تارنما
موسسه ها ساخت سایت ایده آل بایستی در همه موارد فوق سرویس ها متبوع مشتری را ارائه دهد.

کمپانی استوار سامانه متناسب با دارایی شما طراحی وب سایت شما را با پشتیبان یک پروپوزال جامع مجانی قبلی از ابتدا فعالیت انجام میدهد. اینترنت سایتهایی از قبیل:

پباده سازی اشکال سایت شرکتی / پباده سازی مغازه اینترنتی و طراحی وب سایت های مخصوص برای شغل ها و کسب و شغل های مختلف در کمپانی استوار سامانه انجام میشود.

جهت در یافت پروپوزال بدون‌پول بر لینک و پیوند ” پیشنهاد طراحی وب سایت ” کلیک فرمائید و از ما کادو اخذ فرمائید.

خصوصیت های ساخت وب سایت خوب و ماهر چه می باشد؟
رعایت اصول قاضی بر پباده سازی از سوی کمپانی طراحی وب، لازم و ضروری می‌باشد. در بالا می بایست انگیزه از ایجاد تارنما و کاربرد آن رقم بخورد، سپس مبادرت به پباده سازی وبسایت نمود. منابع متفاوت موردها متعددی را برای ساخت وب سایت ماهر و خوب مطرح نموده اند که در تحت به آن ها اشاره ای می کنیم.

داده ها مهم سرویس ها یا این که محصول ارائه گردیده در نصیب مهم اینترنت اکران داده شود.
وقتی مشتری به خواسته یافتن انگیزه خویش وارد سایت می‌گردد، سرویس ها و کالا اصلی را دنبال مینماید. بنابراین بایستی داده ها مهم در نصیب اصلی سایت اکران داده شود. به عنوان مثال در یک وب سایت فروش اثاثیه خانگی، استفاده کننده به دنبال گونه های متاع، تنوع محصول ها و … میباشد. هیاهو بیشتراز حد و داده ها غیر ضروری سبب سردرگمی مشتری گردیده و کیفیت عمل تحت می آید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد

دامنه‌ی خوب برای یک تارنما
ولی که یک دامنه ی خوب شایسته ترین راه و روش به حافظه ماندن میباشد. ناگفته پیداست که سایتی دامنه اش در حافظه استفاده کننده می‌ماند که با به یادآوردن ادرس تارنما زمینه آن هم به خیال و خاطر بماند. همینطور یک مبحث مهم در بهینه سازی دارای ارتباط بودن ادرس با محتوا میباشد. هیچ ادرسی نمی توانید پیدا فرمائید که شماره در ان داشته باشد و رابطه موضوعی هم با محتوا داشته باشد. عملکرد فرمائید دامنه ای با نوشتار بی آلایش گزینش نمائید. همینطور اسمی که گزینش مینمایید نباید چندگانگی در فهم تلفظ داشته باشد.
 
در تعیین دامنه خوب بدین موردها اعتنا داشته باشید :
 
اسم دامنه ی شما می بایست بتواند در بازار توسعه پیدا نماید. و بنوعی قابلیت و امکان برندینگ داشته باشد.
درصورتی که محصول ها شما خاص فروش در کشور‌ایران میباشد از دامنه .irاستفاده کنید.
در‌حالتی که شما تولید ها و تولیدها میان المللی دارید از دامنه .comاستفاده فرمایید.
 
 
اهمیت رابطه با یوزرها در یک تارنما
این یکی اصول نسل دوم اینترنت یا این که به عبارتی اینترنت ۲.۰ میباشد, تعامل با استفاده کننده و احترام به وی. بها دادن به ایده ها یوزرها و اکران دادن آن‌ها در بخشهای متعدد تارنما، پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مخاطبین، تبدیل اعضای تارنما به یک جامعه مجازی، و اکثری موردها دیگر که در سایتهای نسل تازه اینترنت به چشم می‌خورد.هر چندین وقت یک توشه حیث یوزرها خویش را راجع‌به وبسایت و یا این که موضوعات دیگر گزینه سوال قرار دهید و مبتنی بر به عبارتی لحاظ سنجی یک پست بنویسید و به باز‌بینی کلی بپردازید حتی کارایی نمایید در پست خویش از یکسری حیث به صورت یگانه نام ببرید و انها را انتقاد و تحقیق کند در‌این‌حالت‌ استفاده کننده می‌فهمد که شما حقیقتا بها قائل میباشید برای وی و لحاظ وی در سود شما یک بازدید کننده ی اثبات و دائمی به دست می اورید.
 
در ایده ها یوزرها وبسایت تلاش فرمایید به‌این سوال های کاربرانتان با گاز جواب بدید:
 
چه می باشد و به چه استدلال
قیمتش چنده؟
کیفیتش چطوره؟
چطور میتونم بخرمش؟
رویکرد های ارتباطی چه است؟
همینطور نصیب سوال ها متداول تارنما خویش را بدون شوخی بگیرید.
 
از دل استفاده کننده بنویسید
در زمینه‌ی محتوا و صورت تایپ کردن تا جاییکه ممکن میباشد مهارت کسب نمایید. شما هنگامی استارت می‌کنید به تایپ کردن بایستی از جایی آغاز فرمائید که منی که برای اولی توشه میباشد نام قضیه پست شمارا شنیده ام بفهمم درمورد چه چیز است و در اخر صلح و دوستی که پیش از این هم نام قضیه را شنیده و حتی تخصص اوست هم راضی وبسایت شما‌را ببندد.
 
۹. محرمانه بودن داده ها خریدار: حفاظت از اطراف سری یوزرها اهمیت متعددی در دنیای امروزه اینترنت دارااست. کارایی نمایید به وی اطمینان دهید از این داده ها به کار گیری نابجا نخواهید کرد. هنگام خرید الکترونیکی، لازم میباشد که داده ها مرتبط با خریدار از پاراگراف نشانی پستی، شماره تلفن، نشانی پست الکترونیکی و داده ها مالی مشتری مراقبت گردد. بطور کلی، واهمه از لو رفتن این داده ها، یکی‌از عامل ها مانع رویش فروش الکترونیکی میباشد.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد


یک سایت اینترنتی ، محیطی آنلاین میباشد که داده ها و محتوای خویش را تحت یک دامنه  یگانه سامان دهی کرده و یا این که پایین آن دامنه ، سرویس ها و محصولاتی را ارائه میکند. یک تارنما ، تحت عنوان یک واحد اطلاعاتی غیر وابسته شناخته میگردد. محتوای یک وبسایت اینترنتی میتواند متن ، عکس ، صوت ، تصویر ، فولدر و یا این که بقیه گونه های داده باشد. هر وبسایت اینترنتی بر روی یک اینترنت سرور ، راه‌اندازی می شود. معمولا وبسایت های اینترنتی در یک زمینه یگانه یا این که مسئله محدود کار می‌نمایند و به به عبارتی مورد نیز شناخته میشوند. امروزه تارنما های اینترنتی ، جایگزین بقیه طرق آگهی از قبیل کاتالوگ شده. از تارنما های اینترنتی برای هدف ها بسیار گسترده ای از قبیل اعتبارسازی ، تبلیغات اینترنتی ، درآمدزایی ، آگهی و ... استعمال می شود.



دیگر پرسش ها پیرامون : مفاهیم کلی وبسایت و اینترنت

وبسایت اینترنتی چه است ؟

تفاوت اینترنت با وبسایت در چه میباشد ؟

چرا اینجانب به یک تارنما اینترنتی نیاز دارم ؟

تفاوت دامنه با تارنما چه می‌باشد ؟

سایت اینترنتی از نگاه نسل ، به چه جور هایی تقسیم می گردند ؟

گونه های تارنما های اینترنتی کدام ها می باشند ؟

اشکال طرز های ساخت وب سایت ، کدام ها می باشند ؟

اشکال تارنما های استاتیک ، کدامند ؟

مزایا و معایب تارنما های فول پیکان کدامند ؟

مزایا و معایب وبسایت های استاتیک چه چیزهایی می‌باشند ؟

اشکال وبسایت های دینامیک ، کدامند ؟

گونه های وبسایت ها ، به نظر درآمدزایی ، چه چیزهایی میباشند؟

وبسایت های اینترنتی به حیث آگهی به چه نوع هایی تقسیم بندی می گردند ؟

وبسایت های اینترنتی به نظر تجاری به چه گونه هایی تقسیم بندی می گردند ؟

یک‌سری مثال تارنما اینترنتی کاربردی را به اینجانب معرفی میکنید ؟

سیستم رئیس محتوا به چه اسامی دیگری دارای اسم و رسم میباشد ؟

آیا قابل انعطاف افزارهای مدیر محتوا ، محدود به فعال‌سازی وبسایت های اینترنتی میباشد ؟

تفاوت های پرتال با سی ام اس در چه می باشد ؟

تفاوت وب سایت ساز ، با سیستم رئیس محتوا در چه می‌باشد ؟



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد


گزینش اسم کاربری و راز عبور  یکی ابتدایی و مطرح ترین نکاتی میباشد که اهمیت ویژه ای در امنیت وبسایت شما خواهند داشت. معدود توجهی و حداقل به دست آوردن برای داشتن یک سر عبور کار کشته قادر است تهدیدی وسیع برای تارنما شما باشد. امروزه در دسترس بودن دیتا بیسی عظیم از پسور های رایج ، عمل را برای هکر ها آسانتر نموده است. برای همین معمولا در تعیین رمزعبورتان عملکرد نمائید تا از پسور های رایج مانند ( ASDF1234  یا این که  1234@qwer  یا این که هر پسورد رایج دیگری ) به کار گیری نکنید .

به پیچیده بودن سر عبور توجه نمائید؛ کسی نباید با درک کردن شماره گوشی شما یا این که مورخ میلاد شما بتواند به رمزعبور شما دسترسی پیدا نماید. کلا در خوی راز عبورتان پاره ای خلاقانه واکنش نمایید.

ادامه مبحث چه گونه امنیت سایتمان را بالا ببریم ؟ …

از یک کاراکتر در رمزعبورتان بیش تر از یک توشه استعمال نکنید . همت فرمایید تا با منحصربه‌فرد بفرد و مختص بودن رمزعبور عمل را برای هکرها دشوار خیس نمایید.

معمولا سر عبور های گزینش گردیده در بین 8 تا 12 رقم میباشند. شما تلاش فرمایید تا بیش تر از 12 رقم به سر عبورتان اختصاص دهید. پس راز عبورتان را طولانی تعیین فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد

Api یا این که رابط برنامه نویسی اپلیکیشن را با مثالی تعریف‌و‌تمجید کنیم. فرض نمائید که قصد دارید در وبسایت خویش یک معنی کننده متن قرار داده و به یوزرها خویش قابلیت استعمال از یک معنی کننده را بدهید. فکر کنید چقدر عصر لازم میباشد تا مترجمی که برنامه نویسی میکنید به اندازه معنی کننده گوگل ماهر شود. حال فرض نمایید وبسایت شما به هیچ عنوان وبسایت برنامه نویسی وجود ندارد و دلیلی هم برای اینکه بخواهید خودتان چنین مترجمی بنویسید ندارید. آیا بهتر وجود ندارد از ترجمه کننده گوگل در وبسایت خویش به کارگیری فرمائید. مطلقا این شیوه بسیار بی آلایش خیس از تایپ کردن یک معنی کننده میباشد. گوگل به شما قابلیت و امکان به کار گیری از معنی کننده خویش را می‌دهد. شما کافیست که API گوگل را در تارنما خویش بیش تر نمایید و براحتی از ترجمه کننده گوگل به کار گیری فرمایید.

API ها بشما اذن می‌دهند که از داده های یک اپلیکیشن در یک اپلیکیشن دیگر به کارگیری فرمایید. کاربرد Api در زمانی که قصد به کار گیری از اپلیکیشن های اندرویدی را داریم اضافه خویش را نشان می‌دهد. اکثر اوقات برنامه نویس ها اندروید از APi برای رابطه با یک وبسایت به کار گیری می نمایند.

 

Api چه چیزی است

 
API چه می‌باشد؟

Application Programming Interface به رابط برنامه نویسی اپلیکیشن و یا این که رابط کاربردی برنامه نویسی ترجمه شده‌است. در واقع API چندین کد میباشد. که قابلیت و امکان رابطه اپلیکیشن های گوناگون را میسر می‌کند. وقتی که از API کلام به در بین می‌آید. معمولا ارتباطی که فی مابین دو اپلیکیشن تولید می‌شود. بسیار بالاتر از کدهای مندرج به وسیله برنامه نویس میباشد. برای یک رابطه معمولا برنامه نویس از خصوصیات و کدهای سیستم استدلال و یا این که سیستم رئیس محتوا به کار گیری می نماید. در برخی وبسایت های اهل ایران از امکان اسکن و پیست شدن داده ها مثلا api مستعمل میباشد. که سوای امکان ویدئو پیروزی ویندوز سعی نخواهد داشت. در واقع برنامه نویس در هنگام تهیه و تنظیم امکان اسکن شدن داده ها برنامه خویش صرفا بایستی بداند قانون ها عمل با ویدیو موفقیت ویندوز چه می باشد و قابل انعطاف افزا مقصد هم فقط می بایست بتواند با ویدئو موفقیت ویندوز فعالیت نماید. در واقع یک اپلیکیشن واسط به قابل انعطاف افزارها قابلیت اسکن و پیست شدن اطلاعاتشان در دیگر قابل انعطاف افزارها را آماده می‌کند. در دنیای اینترنت نیز چنین میباشد. فرض نمائید. که قصد دارید از یک افزونه مختص در سایت خویش برای در دست گرفتن کامنت ها استعمال نمایید. این افزونه از یک api برای اتصال وبسایت مبدا خالق افزونه به وب سایت شما به کار گیری می‌کند. و این api از قابلیت و امکان جانور در اپلیکیشن مدیر محتوا برای ساخت کامنت استعمال کرده و با یاری این قابلیتها قابلیت مدیر کامنت ها را خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

سئوی آن-پیج (به انگلیسی on-page seo) یا سئوی داخلی، دربرگیرنده لیستی بلندبالا از کارهایی می باشد که باید صورت پذیرد. چندسال پیش سئوی آن-پیج، بیشتر تگ‌های متا، محتوای سئو شده و عناوین را در برمی گرفت. در صورتی‌که شما می خواهید بهینه سازی را در سال 2019 خیال بگیرید، مطالب مربوط به سئوی آن-پیج برایتان درگیر کننده خواهد بود. با ما یار و همدم باشید! طراحی سایت در مشهد
از زمانی که محتوا، عنوان ها و توضیحات انباشته از عبارات کلیدی، برای دستیابی به سکو بالا در جستجوی گوگل کافی بود، روزگار زیادی گذشته و الگوریتم‌های موتورهای جستجو مسیری طولانی را پیموده و روز آپدیت پیچیده طراحی سایت در مشهد
در صورتی بخواهید سئو را خیال و خاطر بگیرید نمی توانید در گذشته بمانید. یک از وسیع ترین پیشرفت‌های موتورهای جستجو، این است که آنان انسان ها و به بیان دیگر، تعامل کاربران را نیز به عنوان واحد سنجش در نظر می‌گیرند.
seo، انسان ها را به عنوان هدف در حیث می‌گیرد نه صرفا موتورهای جستجو را.
متا تگ ها (برچسب‌های متا)
متاتگ ها بخشی از کدهای HTML می‌باشند. آن ها محتوای تارنما‌ها را تعریف‌و‌تمجید می نمایند. مهم‌ترین آن ها، عنوان ها متا و توضیحات متا می‌باشند.

عناوین متا و توضیحات یاروهمدم شده با کلمات کلیدی، به صورت بی واسطه درجه شما را ذیل تاثیر قرار نمی‌دهند البته به عنوان ترازو روانی قدرتمندی، بر CTR و تعامل شما با کاربر اثرگذارند. به این ترتیب آن‌ها هنوز هم در سئو مهم می‌باشند.
این صحبتِ بلاگرهایی که میگویند تگ‌های عنوان و توضیحات متا به هیچ عنوان مهم نیستند، گیجتان نکند. ضمنا، به خاطر داشته باشید در شرایطی‌که که عناوین و توضیحات خودتان به اندازه کافی با سوال جستجو منطبق نداشته باشد، الگوریتم گوگل آنها‌را تغییر تحول میدهد تا ارتباطشان با سوال جستجو را بهتر نشان دهد.
ابزارها و افزونه‌های زیادی (مانند یوست در وردپرس) وجود دارا‌هستند که محتوای شما را به لحاظ کلمه و واژه کلیدی به کار رفته در عنوان متا، توضیحات متا، عناوین، تراکم کلمه ها کلیدی، ویژگی‌های Alt و … باز‌نگری می‌کنند.
پیشنهاد می کنیم این نوشته ی علمی رو از دست ندهید:
چطور در افزونه وردپرس Yoast سئو ریدایرکت 301 بسازیم؟
این ابزارها امکانات بسیار زیادی را ارائه میدهند البته به رنج می‌توانند الگوریتم متمرکز بر برهان انسانی را پیگیری کنند. براین اساس هنگامی که متاتگ ها را می‌سازید، اطمینان نتایج نمائید که هم بُعد فنی را در لحاظ گرفته اید و هم تجربه کاربر را.
باز بینی لیست سئوی آن-پیج
بیایید با چیزهایی ابتدا کنیم که شما میتوانید در وردپرس یا هر سیستم رئیس محتوای دیگری انجامش بدهید.
1-قبل از آن که آغاز به نوشتن کنید، جستجو فرمایید ببینید مردم چه چیزهایی را جستجو می نمایند.
آیا قصد دارید درباره موضوعی که افراد درباره‌اش جستجو مینمایند بنویسید؟ مطمئن هستید که نقطه لحاظ شما متفاوت و منحصر به فرد است؟ آیا می‌توانید ارزش افزوده جدیدی درین مسئله داشته باشید؟ آیا زمان بندی مناسبی دارید؟
پیشین از آن که نوشتن را ابتدا نمایید، سوالات مهم بسیاری وجود دارند که باید به آن ها بپردازید. چه محتوای شما یک وب لاگ پست باشد و چه کاغذ فرود یک فرآورده، فرقی نمی‌کند. راه‌های بسیار زیادی برای کشف پاسخ موجود هست. جستجوی کلمات کلیدی بخش اجتناب ناپذیر آن می باشد.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()