کسب در آمد در طریق طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

همان طور که می دانید امروزه بخش اعظمی از شغل ها برای جذب مشتریان اکثر و کسب درآمد مبادرت به پباده سازی وبسایت نموده اند .بعضا از وبسایت ها مضاعف پیروز می باشد و بازدید بالایی دارند در فیض کسب درآمد آنان هم بالا می باشد ولی برای وصال به این پیروزی باید نکاتی را رعایت کرد تا با پباده سازی وب سایت ،سایتی پربیننده و کسب درآمد بالا داشته باشید .

یکی از عواملی که سبب می شود تا تارنما بازدید بالایی داشته باشد، گرافیک سایت می باشد . هرچه ظاهر و گرافیک وبسایت قشنگ و دیدنی باشد، هنگامی که کاربر وارد وب سایت می شود آنرا به خود جذب نمایید . همچنین گرافیک تارنما بایستی بگونه ای باشد تا زمانی که کاربری وارد وبسایت شما شد هدف کار تان را شعور کند .

طراحی وبسایت ریسپانسیو یا واکنشگرا نیز تاثیر بسیاری در بازدید تارنما دارد،امروزه با ارتقا تلفن همراه های هوشمند بخش اعظمی از اشخاص برای رفع نیازهای در وب از گوشی های خود به کارگیری می کنند بدین ترتیب برای این که سرویس ها بهتر و بیشتری به مخاطبان خویش و بازدید سایت تان را بالا ببرید ریسانسیو بودن وب سایت تان امداد بسیاری به شما می نماید .

تبلیغات تارنما هم تاثیر بسیاری در جذب مشتری داردومی بضاعت و توان به راه های مختلفی تبلیغات نمود . یک دسته رویه تبلیغات به شیوه بنری می باشد می توانید در وب سایت های پربازدید با پباده سازی بنر تبلیغاتی خویش به نمایش بگذارید . خط مش دوم راه و روش تبلیغات کلیلی می باشد با پیوند دادن در وب سایت ها و با هر کلیک بر روی پیوند شما مبلغی را از شما اخذ می نمایند . راه دیگر رویه تبلیغات ویدیویی می باشد که در این شیوه با پباده سازی یک ویدئو از فعالیت و معرفی وب سایت خویش را بازدید وب سایت را بالا می برید .

طراحی سایت در مشهد

از کارداران دیگر این می باشد که وب سایت شما در همگی مرورگرها شناخته شود، ممکن هست اشخاص با مرورگرهای مختلف شما را جستجو نمایند بنابراین حضور شما در سایت های گوناگون اهمیت بخش اعظمی دارااست .

یک عدد از راه هایی که مدام توصیه می شود و اهمیت بسیاری دارد، سئو وب سایت می باشد . یوزرها با جستجو عبارات اصلی مسئله حیث خویش وارد تارنما هایی می شوند که موتورهای جستجو جايگاه بالاتری را به آنها نمایش می دهند بنابراین کسب درجه بالا در موتورهای جستجو در افزایش بازدید تارنما اهمیت بسیاری دارااست .

از گزاره وب سایت هایی که پربازدید می باشند و درآمد بالایی را کسب می نمایند می بضاعت به سایت دی جی کالا،farsnews ، بامیلو، telewebion,sheypoor اشاره کرد که نیز بازدید کنندگان خود را دارند و هم از این نحوه کسب درآمد می کنند .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: